lørdag den 12. august 2017

Færdig.......

Det har været en uge med et par færdige projekter, dejligt at afslutte et arbejde - og lægge planer for de næste. Jeg bliver aldrig aldrig aldrig færdig :-) og det er da skønt i dette tilfælde.
Min sommertrøje er vasket og taget i brug. Den er lidt varm, men passer vel i grunden ganske godt til den danske sommer.

 
I opskriften var der forslag til at strikke perler ind. Det er meget langt fra min stil, så jeg har lavet min egen variant, med blot at strikke vrangmasker i hals- og ærmekanter.


Jeg har også taget det sidste sting på mit skjortetæppe. Det har bestemt været et sjovt projekt, og jeg er tilfreds med resultatet. Ja måske mangler jeg lige at brodere navn og årstal..

Jeg har også nået at være en tur på høst. Denne gang gjalt det Skræpper / Hestehov. Jeg havde udset mig en sø i en skov, hvor der var Skræpper i hobetal. Jeg tørrer stænglerne, for senere at bløde dem op og bruge det som materiale til kurve. De er fine som en effekt mellem pilen... det er så skønt at have noget på lager. Og der kan udtænkes planer for hvad det skal bruges til.



I går nåede jeg lige en cykeltur. Der er en fantastisk udsigt over landskabet fra Gedebjerget.
På turen derop mødte jeg et rådyr i en hvedemark. Jeg holdt stille og kiggede et stykke tid, nåede at tænke at det var sjovt den var alene. Da den så tog flugten ud i marken med lange hop, kunne jeg se at 2 hold ører fulgte med. Det så godt nok sjovt ud.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar