mandag den 23. oktober 2017

Bare lige én stribe mere..

Jeg er gået igang med mit broderi fra Tilles. Et hævestykke med en bagerkringle - og det er bare så hyggeligt at sidde med, og se den sjove effekt af de broderede striber. Bare lige én stribe mere, det er lidt svært at slippe.
Broderiramme og luplampe er nødvendigt grej til arbejdet, men så kører det også bare derudaf.

Ellers har jeg haft "travlt" med at være på ferie. En uge i sydens sol, hvor der er ladet op på alle batterier. Jeg har været i Side i Tyrkiet, på et lille bitte hotel helt inde i byen. Nydt solen, vandet og den gode mad, og bare sidde og nyde udsigten :-)


2 kommentarer:

  1. Det er bare så fascinerende at se kringlen vokse frem! Den bliver så fin.
    Jeg droppede syrammen. Syntes det gik bedre uden...
    Men luplampen var nødvendig og en god investering.
    Skønt at have travlt med at holde ferie... det var vist også tiltrængt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en ramme der ikke er særlig stor, og det går egentlig ganske fint.
      Ja ferien var tiltrængt, det er ikke meget sol og varme vi har fået i sommerferien, så er set skønt at være sikker på en uge i oktober. Sådan har vi gjort i mange år.

      Slet