mandag den 11. december 2017

Ærgerlig, ærgerlig, ærgerlig

Jeg har som før nævnt været igang med at strikke fingervanter. Det skønneste blødeste minkgarn er blevet omsat til et par fine fingervanter. Alfiens opskrift var let at gå til, og utrolig velskrevet. Ingen tvivl eller slinger i valsen.
I torsdags blev den sidste tråd hæftet, kulden var kommet og vanterne blev straks taget i brug. Et billede blev skudt lige på falderebet.
Fredag formiddag var vanterne med på julegaveindkøb, og vips væk var de da jeg kom hjem. Et par opkald til butikker gav intet resultat. Daaaam it, jeg var godt nok ked af det. Nu er der kun kolde fingre og et billede tilbage...




Nå op på hesten igen, nyt garn er indkøbt og jeg er igang igen. Og nu kender jeg oven i købet opskriften.

2 kommentarer:

  1. Smukt klassisk mønster... Tror jeg har noget lignende i et gammelt hæfte..
    Fa.....!! Fu..!!
    Lækkert (dyrt) garn og stort arbejde... Det er bare for træls.
    Men god strikkefornøjelse med næste par.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Heldigvis er det jo hyggeligt arbejde.

      Slet